Opis usługi
Audyt SEO polega na szczegółowej analizie strony i elementów, które wpływają na jej widoczność w wyszukiwarkach internetowych. Jego celem jest wskazanie mocnych i słabych stron serwisu, z naciskiem na wskazanie błędów, których eliminacja pozwoli na poprawę jakości strony i zwiększenie jej widoczności w wyszukiwarkach. Wdrożenie zmian na podstawie audytu zapewnia przede wszystkim przyspieszenie efektów pozycjonowania strony i gwarantuje poprawną indeksację strony.
W ramach audytu wykonywana jest analiza takich czynników jak:
- ogólne dane i historia – wiek domeny, jej historia, liczba zaindeksowanych podstron, dane statystyczne z naciskiem na ruch organiczny, analiza dawnych i aktualnych problemów z widocznością strony w wyszukiwarce;
- statystyki i słowa kluczowe - analiza słów kluczowych, pozycje najważniejszych fraz w Google i propozycje zmian, a także ocena zachowań użytkowników na stronie;
- kwestie techniczne – nagłówki HHTP, dostęp robotów wyszukiwarek do poszczególnych sekcji strony;
- optymalizacja kodu strony – zgodność kodu ze standardami W3C, struktura tytułów (title) i opisów stron (description), nagłówki (H1-H6), opisy alternatywne obrazków, wyróżnienia najważniejszych słów kluczowych;
- optymalizacja treści strony – jakość treści, objętość i unikalność treści na stronie, zastosowanie i odpowiednie nasycenie słowami kluczowymi, analiza informacji budujących zaufanie użytkowników;
- adresy URL i linkowanie – analiza nazwy domeny, adresy URL, struktura linkowania wewnętrznego i linków wychodzących z uwzględnieniem anchor tekstów linków oraz wykrycia linków powodujących duplikację treści oraz błędnych linków, mapa strony;
- wyszukiwanie lokalne (dotyczy tylko serwisów regionalnych) - analiza danych w wizytówce Google, analiza danych na stronie, zgodność danych w wizytówce firmowej z tymi na stronie;
- linki przychodzące – analiza linków przychodzących do strony, z uwzględnieniem jakości i liczby linków, zróżnicowania źródeł, adresów IP i anchor tekstów linków.
Łącznie podczas opracowywania audytu, analizowanych jest ok. 120 czynników (licząc z opcjonalnym działem "wyszukiwanie lokalne") wpływających na pozycję strony w Google. Elementy ocenione negatywnie są szczegółowo opisywane i proponowane są możliwe do zastosowania działania.
Dodatkowe usługi
Dodatkowymi usługami (wycenianymi indywidualnie) w ramach audytu są:
- dobór słów kluczowych;
- opracowanie struktury metatagów dla całej strony;
- opracowanie struktury adresów URL.
Ceny
- audyt SEO dla stron firmowych - 600 zł (738 zł z VAT)
- audyt SEO dla sklepów, serwisów ogłoszeniowych, katalogów firm itp. - cena ustalana indywidualnie, od 1000 zł wzwyż (1230 zł z VAT)
Inne usługi: Konsultacje SEO | Budowa zaplecza | Pozycjonowanie stron
Nasza strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.